Knihu momentálně nemáme skladem

Parametry
- 55 stránek
- 2 hodiny čtení
Více o knize
Účelem Manuálu je zvýšit povědomí o formách genderově stereotypní a sexistické reklamy a možnostech jejího rozpoznání. Dále si Manuál klade za cíl poskytnout praktická doporučení při tvorbě reklamy. Rovněž má ambici představit progresivní způsob posuzování sexistické reklamy. Je primárně určen osobám, které reklamu posuzují, a těm, kteří ji tvoří. Reklama je obchodní informace. Proč tedy občas vypadá jako pozvánka do bordelu? Reklama je „informace pro spotřebitele, která mu umožňuje zvolit určité zboží nebo služby, nejlépe vyhovující jeho potřebám a cenovým požadavkům“. (Mezinárodní obchodní komora)
Nákup knihy
Jak na sexistickou reklamu, Kolektiv autorů
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.