Domácí vzdělávání v kontextu evropských vzdělávacích systémů
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Domácí vzdělávání je v současnosti aktuálním tématem školství takřka v celé Evropě. Objevuje se jako staronová alternativa k tradičnímu školnímu způsobu vzdělávání a zahrnuje přístupy, kdy jsou děti primárně individuálně vzdělávány svými rodiči či jimi pověřenými osobami. Na evropském kontinentě lze identifikovat poměrně pestrou škálu různých forem a přístupů k tomuto způsobu vzdělávání. Cílem této publikace je proto nabídnout čtenáři komplexní a ucelený pohled na problematiku legislativního ukotvení domácího vzdělávání, představit domácí vzdělávání ve vzdělávacích systémech jednotlivých evropských zemí včetně širšího kontextu a praxe a tyto informace následně porovnat s cílem pochopit širší celoevropské souvislosti a podmíněnosti související s přístupem k domácímu vzdělávání a jeho fungování. V tomto ohledu se jedná o první odbornou publikaci, která se dané problematice věnuje v takové šíři, a to jak v českém, tak i mezinárodním kontextu.
Nákup knihy
Domácí vzdělávání v kontextu evropských vzdělávacích systémů, Yvona Kostelecká, David Hána
- Jazyk
- Rok vydání
- 2019
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Domácí vzdělávání v kontextu evropských vzdělávacích systémů
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Yvona Kostelecká, David Hána
- Vydavatel
- Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
- Rok vydání
- 2019
- ISBN10
- 8072909940
- ISBN13
- 9788072909940
- Kategorie
- Psychologie, Pedagogika
- Anotace
- Domácí vzdělávání je v současnosti aktuálním tématem školství takřka v celé Evropě. Objevuje se jako staronová alternativa k tradičnímu školnímu způsobu vzdělávání a zahrnuje přístupy, kdy jsou děti primárně individuálně vzdělávány svými rodiči či jimi pověřenými osobami. Na evropském kontinentě lze identifikovat poměrně pestrou škálu různých forem a přístupů k tomuto způsobu vzdělávání. Cílem této publikace je proto nabídnout čtenáři komplexní a ucelený pohled na problematiku legislativního ukotvení domácího vzdělávání, představit domácí vzdělávání ve vzdělávacích systémech jednotlivých evropských zemí včetně širšího kontextu a praxe a tyto informace následně porovnat s cílem pochopit širší celoevropské souvislosti a podmíněnosti související s přístupem k domácímu vzdělávání a jeho fungování. V tomto ohledu se jedná o první odbornou publikaci, která se dané problematice věnuje v takové šíři, a to jak v českém, tak i mezinárodním kontextu.