Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 214 stránek
- 8 hodin čtení
Více o knize
Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.
Nákup knihy
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali, Sergio Zyman
- Chybí přebal
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 314 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.