Více o knize
Cílem autora je seznámit čtenáře s těmi stránkami reklamy, se kterými se běžný smrtelník běžně nesetká, a nabízí tak přitažlivý pohled do zákulisí oboru o kterém každý rád mluví a málokdo o něm něco doopravdy ví. Autor nemá za cíl vás nudit nebo podávat obšírná a hluboká odborná pojednání. V žádném případě se tedy nejedná o šedivá a suchá vysokoškolská skripta – i přes skutečnost, že autor se živil i jako pedagog na vyšší odborné škole zaměřené na reklamní tvorbu – je plná barevných inzerátů, příkladů, sloganů a vůbec příkladů z praxe.
Nákup knihy
Reklama: Triky, které vás dostanou, Ondřej Sedláček
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.