Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Výzvy marketingu v současné krizi

Parametry

Více o knize

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např.: Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonu Jak na marketing na sociálních sítí Jaké jsou strategie nízkonákladového marketingu Jak úspěšně využít QR kódy Jaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinami Jak využít sociální sítě Jaká jsou specifika marketingu sportovních akcí Znalosti si doplní především: Podnikatelé Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

Nákup knihy

Výzvy marketingu v současné krizi, Kolektiv, Jiří Boháček

Jazyk
Rok vydání
2013
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu