Knihobot

Dokonalé služby

Co chtějí zákazníci

Hodnocení knihy

5,0(2)Ohodnotit

Parametry

  • 164 stránek
  • 6 hodin čtení

Více o knize

Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšlení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.

Vydání

Nákup knihy

Dokonalé služby, Pavel Vosoba

Jazyk
Rok vydání
2003
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit jiný výtisk

Doručení

Platební metody

5,0
Výborná
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.