Knihu momentálně nemáme skladem

Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační.
Nákup knihy
Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu, Jana Kvasnicová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jana Kvasnicová
- Vydavatel
- Nesehnutí
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8087217373
- ISBN13
- 9788087217375
- Kategorie
- Právní literatura
- Anotace
- Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační.