Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/3

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Autoři

Více o knize

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Parametry

ISBN
9788020023728
Nakladatelství
Academia

Kategorie

Vydání

2014, pevná s přebalem

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.