Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Sociokulturní aspekty managementu služeb

Autoři

Více o knize

Publikace určená pro studenty vysokých škol i odborníky z praxe se zaměřuje na člověka, manažera pohybujícího se v různých sociálních skupinách, kde se spojuje s jinými lidmi. V současné době stále více firem a institucí zakládá své rozhodování na empirických datech, která samy získávají a zpracovávají. Hranice mezi tradiční a moderní společností je poměrně ostrá a je vyznačena radikální přeměnou instituce na služby, kde hraje v ekonomickém životě moderní společnosti podstatně jinou roli než ve společnosti tradiční. Monografie je zaměřena následující problematiku sociologie managementu: 1) Trh – znak moderní společnosti. 2) Sociokulturní aspekty jednání lidské společnosti ve službách a v lidském rozhodování. 3) Sociálně kulturní vlivy - vliv kultury – sociokulturní výzkum ve službách. 4) Sociokulturní aspekty lidské společnosti a sociálních jevů se zaměřením na gender. 5) Sociokulturní aspekty vzdělávání zaměstnanců ve službách se zaměřením na hotelový a gastronomický průmysl. 6) Zaměstnanost / nezaměstnanost / fluktuace jako sociální problém zaměstnanců ve službách, ruku v ruce se mzdovou politikou. 7) Rasová nesnášenlivost, netolerance, diskriminace, kulturní rozdíly jako sociokulturní problém etiky a etikety v sektoru služeb. 8) Sociální marketing ve službách. 9) Sociokulturní aspekty věkových skupin - postoje společnosti k starším lidem a jejich následné začlenění do pracovně-právního procesu v sektoru služeb. 10) Sociokulturní aspekty zdraví a nemoci se zaměřením na syndrom vyhoření, stres a frustrace jako jedny z překážek managementu služeb. 11) Sociokulturní aspekty masmédií a masové komunikace se zaměřením na sebereflexi managementu služeb v procesu tvůrčího myšlení.

Parametry

ISBN
9788090518186
Nakladatelství
Press 21

Kategorie

Varianta knihy

2017, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.