Čítanka 2
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativní (vyprávěcí) model výuky, který je základem všech učebic Českého jazyka a literatury pro 1. stupeň v Modré řadě, má několik kladů: rozvíjející se příběh motivuje děti, aby chtěly samy pokračovat ve výuce, udržuje jejich pozornost při hodině a především propojuje komunikativní aktivity s gramatickým učivem i literaturou. Knihomol Emil je svérázná postavička, která dětem v krátkých vstupech vypráví o knížkách. Seznamuje je s klasickou i současnou tvorbou pro děti, ale také jim poví, jak se vlastně knížka dělá. Emilova vyprávění navíc člení čítanky podle ročních i společenských období. Čtení se pro děti přirozeně stává aktivitou, která vede k vlastnímu rozvoji, ale také jim pomáhá najít si místo mezi ostatními. Taková skladba čítanky otevírá možnosti pro rozvoj dětí v citové a hodnotové sféře i ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. K čítankám jsou pro oba ročníky k dispozici také příručky pro učitele a Pracovní sešity.
Nákup knihy
Čítanka 2, Radek Malý, Hana Mikulenková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Čítanka 2
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Radek Malý, Hana Mikulenková
- Vydavatel
- Prodos
- Rok vydání
- 2004
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072301454
- ISBN13
- 9788072301454
- Kategorie
- Světová próza, Česká próza, Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Čítanka 2 navazuje na nový Slabikář. Narativní metoda použitá v učebnicích českého jazyka Modré řady se skvěle uplatnila i při tvorbě Čítanek pro 2. a 3. ročník, které jsou členěny tematicky. Dle současných požadavků na vzdělávání v RVP vede k osvojování očekávaných výstupů v 1. vzdělávacím období a k přirozenému rozvoji klíčových kompetencí. Narativní (vyprávěcí) model výuky, který je základem všech učebic Českého jazyka a literatury pro 1. stupeň v Modré řadě, má několik kladů: rozvíjející se příběh motivuje děti, aby chtěly samy pokračovat ve výuce, udržuje jejich pozornost při hodině a především propojuje komunikativní aktivity s gramatickým učivem i literaturou. Knihomol Emil je svérázná postavička, která dětem v krátkých vstupech vypráví o knížkách. Seznamuje je s klasickou i současnou tvorbou pro děti, ale také jim poví, jak se vlastně knížka dělá. Emilova vyprávění navíc člení čítanky podle ročních i společenských období. Čtení se pro děti přirozeně stává aktivitou, která vede k vlastnímu rozvoji, ale také jim pomáhá najít si místo mezi ostatními. Taková skladba čítanky otevírá možnosti pro rozvoj dětí v citové a hodnotové sféře i ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. K čítankám jsou pro oba ročníky k dispozici také příručky pro učitele a Pracovní sešity.