Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii.

Autoři

Více o knize

Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.

Parametry

ISBN
9788075920034

Kategorie

    Varianta knihy

    2017, měkká

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.