Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii.
Autoři
Více o knize
Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.
Nákup knihy
Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii., Stanislava Grosová, Olga Kutnohorská
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing: aplikace v chemii, potravinářství a farmacii.
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Stanislava Grosová, Olga Kutnohorská
- Vydavatel
- Vysoká škola chemicko-technologická (VŠCHT)
- Rok vydání
- 2017
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8075920031
- ISBN13
- 9788075920034
- Kategorie
- Anotace
- Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.