Knihobot

Psychologie reklamy

Hodnocení knihy

3,9(9)Ohodnotit

Parametry

Počet stran
360 stránek
Čas čtení
13 hodin

Více o knize

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Nákup knihy

Psychologie reklamy, Jitka Vysekalová

Jazyk
Rok vydání
2023
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
419 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,9
Velmi dobrá
9 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.