Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Metodická příručka si klade za cíl seznámit učitele v mateřské školce s uvažováním dítěte a přiblížit jejich roviny pohledu. Obsah: 1 Když se ve světě zážitků dětí a učitelů v mateřské škole setkají tvůrčí světy techniky, práce, umění a vědy - Svět se světy zážitků ve světech techniky, technických a ostatních věd, umění, přírody a každodenního života - Dítě a svět přírody se v supermarketech téměř nesetkají - Když dítě v mateřské škole prozkoumává svět techniky a všímá si světa práce 2 Oko do duše okno - Oko – brána k vidění i vědění aneb co se musí vidět 3 Chceš-li mít znalosti, musíš si je pamatovat - Mozek a vidění …od dívání se, vidění a vědění - Paměť a jak ji můžeme posilovat pro potřeby života – nejen v oblasti technického vzdělávání a technické výchovy v souvislosti s ostatními oblastmi rozvoje dětí v předškolním vzdělávání - Paměťové schopnosti dětí batolecího a předškolního věku ve světech poznání 4 Intra - inter - supra - super: funkční vrstvy psychické integrace dětí i učitele ve světě jejich tvorby - Učitel mateřské školy v roli vnímavého a vzdělaného projektanta zážitkových činností dětí v mateřské škole
Nákup knihy
Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění, Danuše Sztablová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Když se vnitřní a vnější světy dítěte a jeho učitelky/učitele setkají na poli zážitků ve světě techniky a umění
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Danuše Sztablová
- Rok vydání
- 2017
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8074649806
- ISBN13
- 9788074649806
- Kategorie
- Pedagogika
- Anotace
- Metodická příručka si klade za cíl seznámit učitele v mateřské školce s uvažováním dítěte a přiblížit jejich roviny pohledu. Obsah: 1 Když se ve světě zážitků dětí a učitelů v mateřské škole setkají tvůrčí světy techniky, práce, umění a vědy - Svět se světy zážitků ve světech techniky, technických a ostatních věd, umění, přírody a každodenního života - Dítě a svět přírody se v supermarketech téměř nesetkají - Když dítě v mateřské škole prozkoumává svět techniky a všímá si světa práce 2 Oko do duše okno - Oko – brána k vidění i vědění aneb co se musí vidět 3 Chceš-li mít znalosti, musíš si je pamatovat - Mozek a vidění …od dívání se, vidění a vědění - Paměť a jak ji můžeme posilovat pro potřeby života – nejen v oblasti technického vzdělávání a technické výchovy v souvislosti s ostatními oblastmi rozvoje dětí v předškolním vzdělávání - Paměťové schopnosti dětí batolecího a předškolního věku ve světech poznání 4 Intra - inter - supra - super: funkční vrstvy psychické integrace dětí i učitele ve světě jejich tvorby - Učitel mateřské školy v roli vnímavého a vzdělaného projektanta zážitkových činností dětí v mateřské škole