Parametry
Kategorie
Více o knize
Cílem projektu Nová tvář Hotelu Stein je omezit vlivy sezónních výkyvů a zvýšit konkurenceschopnost hotelu Stein prostřednictvím inovací manažerských aktivit zaměřených na zákazníka a inovací nabízených služeb. Teoreticky je popsán přístup k inovacím a transferu znalostí v hotelnictví a cestovním ruchu, jehož výstupem je zpracovaná Cross-Case analýza. V průběhu řešení bylo realizováno rozsáhlé dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na hotelové hosty, okolní prostředí a konkurenci českých a německých ubytovacích zařízení. Pozornost byla věnována segmentaci trhu, návrhu nových pobytových balíčků a zpracování SWOT analýzy. Výstupem jsou návrhy inovací procesů, produktů a služeb, které by měly vést ke zlepšení současného stavu v podobě obchodního plánu. Jeho součástí je i Risk analýza. Z metodologických přístupů byly využity model KID (koordinace, inovace, diverzifikace), systém CRM (Customer Relationship Management) a model 3V (value customer, value proposition, value network). V příloze je uveden dotazník pro hotelové hosty, který byl distribuován v období od července do září 2012.
Nákup knihy
Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein, Vlček Josef, Lucie Plzáková, Petr Studnička, Jana Kalabisová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- Press21
- Vydavatel
- 2013
- ISBN10
- 8090518133
- ISBN13
- 9788090518131
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Cílem projektu Nová tvář Hotelu Stein je omezit vlivy sezónních výkyvů a zvýšit konkurenceschopnost hotelu Stein prostřednictvím inovací manažerských aktivit zaměřených na zákazníka a inovací nabízených služeb. Teoreticky je popsán přístup k inovacím a transferu znalostí v hotelnictví a cestovním ruchu, jehož výstupem je zpracovaná Cross-Case analýza. V průběhu řešení bylo realizováno rozsáhlé dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na hotelové hosty, okolní prostředí a konkurenci českých a německých ubytovacích zařízení. Pozornost byla věnována segmentaci trhu, návrhu nových pobytových balíčků a zpracování SWOT analýzy. Výstupem jsou návrhy inovací procesů, produktů a služeb, které by měly vést ke zlepšení současného stavu v podobě obchodního plánu. Jeho součástí je i Risk analýza. Z metodologických přístupů byly využity model KID (koordinace, inovace, diverzifikace), systém CRM (Customer Relationship Management) a model 3V (value customer, value proposition, value network). V příloze je uveden dotazník pro hotelové hosty, který byl distribuován v období od července do září 2012.