Apoštolský list daný motu proprio Misericordia Dei : o některých aspektech slavení svátosti smíření
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Z milosrdenství Božího, Otce, který nás se sebou smiřuje, se v nej-čistším lůně blahoslavené Panny Marie stalo Slovo tělem, aby spasilo "svůj lid z jeho hříchů" (Mt 1,21) a otevřelo mu "cestu věčné spásy".1 Sv. Jan Křtitel toto poslání potvrzuje a označuje Ježíše za "beránka Božího, který snímá hříchy světa" (Jan 1,29). Veškeré dílo a kázání Předchůdce je jedním silným a vroucím voláním k pokání a obrácení a jejich znamením je křest udělený v Jordánu. Tomuto obřadu se podrobil sám Ježíš (srov. Mt 3,13-17), ne však proto, že by zhřešil, ale protože "se dává započítat mezi hříšníky; už je ‚Boží beránek, který snímá hříchy světa' (Jan 1,29); už předjímá ‚křest' své krvavé smrti."2 Spása je tedy především vykoupením ze hříchu, který zabraňuje přátelství s Bohem, a osvobozením ze stavu otroctví, v němž se nachází člověk, který podlehl pokušení zla a ztratil svobodu Božích dětí (srov. Řím 8,21).
Nákup knihy
Apoštolský list daný motu proprio Misericordia Dei : o některých aspektech slavení svátosti smíření, Karol Józef Wojtyła
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Apoštolský list daný motu proprio Misericordia Dei : o některých aspektech slavení svátosti smíření
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karol Józef Wojtyła
- Vydavatel
- Sekretariát České biskupské konference
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 802390079x
- ISBN13
- 9788023900798
- Kategorie
- Světová próza, Esoterika a náboženství
- Anotace
- Z milosrdenství Božího, Otce, který nás se sebou smiřuje, se v nej-čistším lůně blahoslavené Panny Marie stalo Slovo tělem, aby spasilo "svůj lid z jeho hříchů" (Mt 1,21) a otevřelo mu "cestu věčné spásy".1 Sv. Jan Křtitel toto poslání potvrzuje a označuje Ježíše za "beránka Božího, který snímá hříchy světa" (Jan 1,29). Veškeré dílo a kázání Předchůdce je jedním silným a vroucím voláním k pokání a obrácení a jejich znamením je křest udělený v Jordánu. Tomuto obřadu se podrobil sám Ježíš (srov. Mt 3,13-17), ne však proto, že by zhřešil, ale protože "se dává započítat mezi hříšníky; už je ‚Boží beránek, který snímá hříchy světa' (Jan 1,29); už předjímá ‚křest' své krvavé smrti."2 Spása je tedy především vykoupením ze hříchu, který zabraňuje přátelství s Bohem, a osvobozením ze stavu otroctví, v němž se nachází člověk, který podlehl pokušení zla a ztratil svobodu Božích dětí (srov. Řím 8,21).