Matematika pro 2. ročník : příručka pro učitele
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Metodická příručka je zpracována k původní řadě matematik pro 2. ročník. Příručka obsahuje návrh celoročního časového a tematického plánu a dále je strukturována do ucelených dvojstránek. V levé části je vždy k dispozici přetištěná stránka z žákovské učebnice (adekvátně očíslovaná) s červeně doplněnými výsledky cvičení, podle potřeby včetně postupů řešení a dalších praktických náležitostí. Na pravé straně je uveden příslušný metodický komentář. Celá dvojstránka je vždy opatřena názvem tématu a návrhem časového zařazení. Protože příručka je vyvedena ve volné vazbě – desky s kroužky, do nichž lze vkládat nové stránky a vše podle vlastní potřeby přeskládávat, je maximálně otevřena osobité strukturaci učiva pedagogem podle jeho individuálních zkušeností a vzhledem k potřebám žáků ve třídě. Číslování a přehledné názvy dvojstran udrží absolutní přehlednost a synchronizaci s učebnicí při jakékoli manipulaci – příručku lze tedy bez obav využívat i pro práci s učebnicí dle RVP.
Nákup knihy
Matematika pro 2. ročník : příručka pro učitele, Bohumil Novák, Josef Molnár, Hana Mikulenková
- Jazyk
- Rok vydání
- 1998
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Matematika pro 2. ročník : příručka pro učitele
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Bohumil Novák, Josef Molnár, Hana Mikulenková
- Vydavatel
- Prodos
- Rok vydání
- 1998
- Vazba
- kroužková
- ISBN10
- 8072300164
- ISBN13
- 9788072300167
- Kategorie
- Učebnice, Matematika
- Anotace
- Metodická příručka je zpracována k původní řadě matematik pro 2. ročník. Příručka obsahuje návrh celoročního časového a tematického plánu a dále je strukturována do ucelených dvojstránek. V levé části je vždy k dispozici přetištěná stránka z žákovské učebnice (adekvátně očíslovaná) s červeně doplněnými výsledky cvičení, podle potřeby včetně postupů řešení a dalších praktických náležitostí. Na pravé straně je uveden příslušný metodický komentář. Celá dvojstránka je vždy opatřena názvem tématu a návrhem časového zařazení. Protože příručka je vyvedena ve volné vazbě – desky s kroužky, do nichž lze vkládat nové stránky a vše podle vlastní potřeby přeskládávat, je maximálně otevřena osobité strukturaci učiva pedagogem podle jeho individuálních zkušeností a vzhledem k potřebám žáků ve třídě. Číslování a přehledné názvy dvojstran udrží absolutní přehlednost a synchronizaci s učebnicí při jakékoli manipulaci – příručku lze tedy bez obav využívat i pro práci s učebnicí dle RVP.