Knihu momentálně nemáme skladem![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Parametry
Kategorie
Více o knize
Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil. schovat popis
Nákup knihy
Managing Customer Value, Bill Dodds
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Managing Customer Value
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Bill Dodds
- Vydavatel
- University Press of America
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0761826319
- ISBN13
- 9780761826316
- Kategorie
- Encyklopedie
- Anotace
- Providing the right combination of product quality, customer service and price is good business. Unless a business does something that creates value for their customer, then the chances of business success are nil. schovat popis