Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Tržní orientace - známá neznámá

Autoři

Více o knize

ržní orientace vychází z marketingové koncepce, kdy podnik dokonale zná své tržní okolí a zejména ví, kdo jsou jeho zákazníci a jaké jsou jejich potřeby, představy a přání. Tržní orientace pak nezůstává jen u samotného získávání informací, ale je založena na analýze informací a adekvátní reakci na tyto informace. Cílem publikace je nabídnout základní přehled o vývoji tržní orientace, jejích souvislostech a možnostech implementace. Čtenářům jsou předloženy zajímavé poznatky z realizace zahraničních vědeckých výzkumů, ale také hlavní výstupy z výzkumů realizovaných autorkou v České republice a výzkumů, které na publikované výsledky autorky navazují. Publikace je určena jak akademikům, tak pracovníkům z praxe i široké veřejnosti.

Parametry

ISBN
9788072049868
Nakladatelství
CERM, s r.o.

Kategorie

Varianta knihy

2018, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.