Knihu momentálně nemáme skladem
Parametry
Kategorie
Více o knize
In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.
Nákup knihy
The Science of Why, Andrew Forbes
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- The Science of Why
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Andrew Forbes
- Vydavatel
- Palgrave Macmillan
- Vydavatel
- 2015
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 1137502037
- ISBN13
- 9781137502032
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- In this groundbreaking book, author David Forbes explains human motivation and provides ways that marketers can effectively reach the consumer. The book uses decades of psychology research and the author's own tool, the Forbes Matrix that identifies, organizes, and explains the nine core motivations.