Knihu momentálně nemáme skladem
Real-Time Marketing and PR
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Launch effective real-time communications to win in today's always-on world Gone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. Real time means news breaks over minutes, not days.
Nákup knihy
Real-Time Marketing and PR, David Prescott
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Real-Time Marketing and PR
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- David Prescott
- Vydavatel
- John Wiley & Sons Inc
- Rok vydání
- 2011
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 1118155998
- ISBN13
- 9781118155998
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Launch effective real-time communications to win in today's always-on world Gone are the days when you could plan out your marketing and public relations programs well in advance and release them on your timetable. Real time means news breaks over minutes, not days.