Knihu momentálně nemáme skladem![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
![](/images/blank-book/blank-book.1920.jpg)
Parametry
Kategorie
Více o knize
Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.
Nákup knihy
The Branded Mind, Erik Du Plessis
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- The Branded Mind
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Erik Du Plessis
- Vydavatel
- Kogan Page Ltd
- Rok vydání
- 2011
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 074946125X
- ISBN13
- 9780749461256
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.