Knihu momentálně nemáme skladem
Marketing For Leisure And Tourism
Autoři
Parametry
Více o knize
This text gives an underpinning of marketing theory, illustrated with examples and case studies drawn from a wide range of leisure organizations and activities. Tourism is dealt with as an integral part of the leisure market rather than a separate phenomenon.
Nákup knihy
Marketing For Leisure And Tourism, Michaela Morgan
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing For Leisure And Tourism
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Michaela Morgan
- Vydavatel
- Pearson Education (US)
- Rok vydání
- 1996
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0131509888
- ISBN13
- 9780131509887
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Učebnice, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- This text gives an underpinning of marketing theory, illustrated with examples and case studies drawn from a wide range of leisure organizations and activities. Tourism is dealt with as an integral part of the leisure market rather than a separate phenomenon.