Knihobot

Jak se budují značky

Co obchodníci nevědí

Hodnocení knihy

3,0(11)Ohodnotit

Více o knize

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

Vydání

Skladem máme celkem knihy Jak se budují značky (2018).

Nákup knihy

Jak se budují značky, Byron Sharp

Jazyk
Rok vydání
2018
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
479 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,0
Dobrá
11 Hodnocení
Stanislav L.

Stojí za přečtení. Minimálně inspirativní je v tom, jak přistupuje evidence-based marketingu. Nicméně název je trochu zavádějící a držel bych se originálního názvu "How brands grow..", tedy jak značky rostou. Kniha se totiž spíše věnuje již zavedeným značkám a jak mohou růst dále. Nicméně některé principy je užitečné dodržovat už u zrodu značky.