Knihu momentálně nemáme skladem
Více o knize
Offering a contemporary perspective, this handbook equips 21st-century brand managers with essential strategies while staying rooted in traditional brand management principles. It serves as a valuable resource for navigating the evolving landscape of branding in today's digital age.
Nákup knihy
Branddigital, Allen P. Adamson
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Branddigital
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Allen P. Adamson
- Vydavatel
- Henry Holt & Company
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- Počet stran
- 304
- ISBN13
- 9780230617629
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Offering a contemporary perspective, this handbook equips 21st-century brand managers with essential strategies while staying rooted in traditional brand management principles. It serves as a valuable resource for navigating the evolving landscape of branding in today's digital age.