Knihobot

Cognition, Empathy & Interaction

Floor Management of English and Japanese Conversation

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Parametry

Počet stran
270 stránek
Čas čtení
10 hodin

Více o knize

Focusing on the interplay between cognition, emotion, and social norms, this study delves into the intricacies of communication. It seeks to understand the goals of conversation, motivations for dialogue, and the achievement of conversational objectives. Utilizing and expanding upon the floor model by Edelsky and others, the research aims to provide a comprehensive analysis of conversational interactions through an interdisciplinary lens, incorporating insights from cognitive science, social psychology, and ethnography.

Vydání

Nákup knihy

Cognition, Empathy & Interaction, Reiko Hayashi

Jazyk
Rok vydání
1996
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.