Parametry
Více o knize
Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé! Chcete-li více prodávat, musíte uzavírat více dohod – Stephan Schiffman zná všechny potřebné triky a techniky. Jsou uspořádány do jednoduchého formátu otázek a odpovědí, který vám umožní osvojit si nové strategie prakticky přes noc. Tato nová Schiffmanova kniha je zlatým dolem praktických informací pro všechny prodejce a obchodní zástupce – nováčky i ostřílené veterány. Kniha 250 otázek pro úspěšný prodej nabízí špičkové otázky, které vám pomohou v šesti stěžejních oblastech: - Navázání kontaktu s potenciálními klienty - Budování vztahu s vašimi zákazníky - Zdolání námitek a zajištění „dalšího kroku“ v případě každého potenciálního zákazníka - Vytvoření prezentace „šité na míru“ - Vypořádání se s překážkami a problémy - Vyjednávání a dokončení co nejlepší dohody Nezáleží na tom, co prodáváte – nebo komu to prodáváte – s touto knihou toho prodáte mnohem víc!
Nákup knihy
250 otázek pro úspěšný prodej, Stephan Schiffman
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- 250 otázek pro úspěšný prodej
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Stephan Schiffman
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2005
- ISBN10
- 8025108449
- ISBN13
- 9788025108444
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- První vydání
- 2005
- Původní název
- The 250 Sales Questions to close the Deal
- Anotace
- Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé! Chcete-li více prodávat, musíte uzavírat více dohod – Stephan Schiffman zná všechny potřebné triky a techniky. Jsou uspořádány do jednoduchého formátu otázek a odpovědí, který vám umožní osvojit si nové strategie prakticky přes noc. Tato nová Schiffmanova kniha je zlatým dolem praktických informací pro všechny prodejce a obchodní zástupce – nováčky i ostřílené veterány. Kniha 250 otázek pro úspěšný prodej nabízí špičkové otázky, které vám pomohou v šesti stěžejních oblastech: - Navázání kontaktu s potenciálními klienty - Budování vztahu s vašimi zákazníky - Zdolání námitek a zajištění „dalšího kroku“ v případě každého potenciálního zákazníka - Vytvoření prezentace „šité na míru“ - Vypořádání se s překážkami a problémy - Vyjednávání a dokončení co nejlepší dohody Nezáleží na tom, co prodáváte – nebo komu to prodáváte – s touto knihou toho prodáte mnohem víc!