Metodika práce AP: Při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění - předškolní vzdělávání
Autoři
Více o knize
Metodika vznikla za účelem podpory procesu odborného rozvoje AP, ale je určena i všem dalším pedagogickým a soc.pracovníkům. Předškolní vzdělávání vytváří základní předpoklady pro pokračování dítěte v dalším vzdělávání a to především dětí tzv. sociálně znevýhodněných. Předškolní příprava napomáhá vyrovnávat nerovnoměrnosti vývoje dětí před vstupem do základního vzdělávání a poskytuje speciálně pedagogickou péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami.Metodika pro asistenty pedagoga je napsaná tak, aby byla co nejvíce nápomocná při přímé práci s dětmi. Proto jsou do ní také průběžně vkládány aktivity, které můžete ve spolupráci s učiteli zařazovat do výuky - dle konkrétních potřeb dětí, se kterými pracujete. Nabízené aktivity i metodická doporučení jsou v souladu s RVP PV.