
Více o knize
Komentovaný výbor z didaktických a metodických publikací, které byly napsány a vydány v průběhu 20. století. Mnoho ze zde zpracovaných témat a metodických postupů je vhodných i pro využití v současných podmínkách výuky a realizace úkolů RVP. Z obsahu: Vztah mezi obsahem dějepisného učiva a procesem učení Vyučovací metody Stavbadějepisné hodiny, její organizace O přípravě učitele na hodinu Otázky motivace Problémové vyučování a učení Cesta za základním učivem O stupňované náročnosti dějepisného učiva vzhledem k psychologickým předpokladům žáka Vazby mezi dějepisem na základní a střední škole O učebnicích Problematika opakování Prověřování, zkoušení a hodnocení žáků
Nákup knihy
Didaktické inspirace: Z odkazu metodiky a didaktiky dějepisu předchozích desetiletí, Jarmila Růžičková
- Jazyk
- Rok vydání
- 1997
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Didaktické inspirace: Z odkazu metodiky a didaktiky dějepisu předchozích desetiletí
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jarmila Růžičková
- Vydavatel
- Asociace učitelů dějepisu ČR (ASUD)
- Rok vydání
- 1997
- Vazba
- měkká
- Počet stran
- 137
- ISBN10
- 8023823086
- ISBN13
- 9788023823080
- Kolekce
- Inspirace
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Komentovaný výbor z didaktických a metodických publikací, které byly napsány a vydány v průběhu 20. století. Mnoho ze zde zpracovaných témat a metodických postupů je vhodných i pro využití v současných podmínkách výuky a realizace úkolů RVP. Z obsahu: Vztah mezi obsahem dějepisného učiva a procesem učení Vyučovací metody Stavbadějepisné hodiny, její organizace O přípravě učitele na hodinu Otázky motivace Problémové vyučování a učení Cesta za základním učivem O stupňované náročnosti dějepisného učiva vzhledem k psychologickým předpokladům žáka Vazby mezi dějepisem na základní a střední škole O učebnicích Problematika opakování Prověřování, zkoušení a hodnocení žáků