Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Autoři
Více o knize
Kniha poskytuje základní informace z oblasti výchovy a vzdělávání osob s postižením či znevýhodněním. Cílem je pomoci budoucím středoškolským učitelům a seznámit je se speciálními potřebami těchto žáků a pochopit strategie, které jim pomáhají učební proces zvládnout. Text je členěn do kapitol se zaměřením na vzdělávánížáků se speciálními vzdělávacími potřebami; možnosti speciálně pedagogické podpory těmto žákům a jejich učitelům; úloha diagnostiky v procesu profesní orientace žáka se zdravotním postižením; vliv tělesného, zrakového, sluchového postižení nebo narušené komunikační schopnosti na vzdělávání; přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a specifika dospělých osob s dyslexií a jejich profesní život; žáci s problémy v chování nebo v riziku poruch chování.
Nákup knihy
Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole, Miroslava Bartoňová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslava Bartoňová
- Vydavatel
- Masarykova univerzita
- Rok vydání
- 2012
- Počet stran
- 221
- ISBN10
- 8021060018
- ISBN13
- 9788021060012
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj, Pedagogika, Psychologie
- Anotace
- Kniha poskytuje základní informace z oblasti výchovy a vzdělávání osob s postižením či znevýhodněním. Cílem je pomoci budoucím středoškolským učitelům a seznámit je se speciálními potřebami těchto žáků a pochopit strategie, které jim pomáhají učební proces zvládnout. Text je členěn do kapitol se zaměřením na vzdělávánížáků se speciálními vzdělávacími potřebami; možnosti speciálně pedagogické podpory těmto žákům a jejich učitelům; úloha diagnostiky v procesu profesní orientace žáka se zdravotním postižením; vliv tělesného, zrakového, sluchového postižení nebo narušené komunikační schopnosti na vzdělávání; přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a specifika dospělých osob s dyslexií a jejich profesní život; žáci s problémy v chování nebo v riziku poruch chování.