Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Nákup knihy
Analýza obsahu mediálních sdělení, Helmut Scherer, Lutz Hagen, Winfried Schulz, Irena Reifová
- Jazyk
- Rok vydání
- 1998,
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 69 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.