Knihobot

Mediální právo

Parametry

  • 304 stránek
  • 11 hodin čtení

Více o knize

Publikace je zaměřena na výklad základních právních předpisů upravujících oblast mediálního práva, zejména na vztah mezi veřejnoprávní a soukromoprávní regulací mediálního trhu a svobodou projevu. Nabízí základní přehled různých oblastí mediálního práva (periodika, elektronická média, regulace reklamy, průnik osobnostních práv, autorského práva a mediálního práva), jakož i pochopení funkcí právních předpisů a principů, které jsou relevantní pro tento interdisciplinární obor. Zabývá se právními předpisy, které ovlivňují obsah jednotlivých médií, pojednává o předpisech Evropské unie upravujících tuto oblast a uvádí příklady právní úpravy v jednotlivých zemích Evropské unie. Druhé vydání této publikace odráží změnu zákona o rozhlasovém a televizním vysílání, která je vyvolána novou právní úpravou ES spočívající v oddělení služby přenosu od služby poskytující obsah, a digitalizací rozhlasového a televizního vysílání.

Skladem máme celkem knihy Mediální právo (2007).

Nákup knihy

Mediální právo, Aleš Rozehnal

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
89 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit