Knihobot

Jak zákazník vnímá reklamu

Hodnocení knihy

3,5(2)Ohodnotit

Více o knize

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Skladem máme celkem knihy Jak zákazník vnímá reklamu (2007).

Nákup knihy

Jak zákazník vnímá reklamu, Erik Du Plessis

  • Vpisky / razítka / podtrhávání
Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
44 Kč

Doručení

Platební metody

3,5
Dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.