Příjem knih a výdej objednávek stále probíhá.
Košík
0
logo

Vracíme knihy do oběhu.

antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993 antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993 antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993 antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993 antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993 antikvární kniha Basic marketing. A global-managerial approach, 1993

Basic marketing. A global-managerial approach, 1993

 150 Kč  30 Kč

Skladem: Praha 7
Název: Basic marketing. A global-managerial approach
Autor: McCarthy, E Jerome (Edmund Jerome)
Autor: Perreault, William D
Nakladatel: Irwin
ISBN-10: 02-5610-509-X
ISBN-13: 978-02-5610-509-4
Rok vydání: 1993
Jazyk: anglicky
Stav: viz foto
Kategorie: Marketing a PR
Kategorie: Výprodej
Kategorie: Cizojazyčné > Anglicky / Books in English
Digitalizovaná tiráž:
 150 Kč  30 Kč
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0