Knihobot

Eric C. Sheninger

    Eric je přední odborník a vizionář v oblasti digitálního vedení, který se zaměřuje na využití technologií pro transformaci vzdělávání. Jeho práce vychází z rozsáhlých zkušeností s vedením inovativních školních programů. Zdůrazňuje, jak sociální média a technologie Web 2.0 mohou obohatit výuku, zlepšit komunikaci a podpořit profesionální růst pedagogů. Ericovy rámce a přístupy jsou navrženy tak, aby inspirovaly a vedly vzdělávací instituce k udržitelné změně v digitálním věku.

    BrandED
    Digital Leadership
    UnCommon Learning
    What Principals Need to Know about Teaching and Learning Science
    • This accessible resource offers practical strategies for increasing student achievement in science and fostering a school environment that supports the science curriculum. Assess your own science programs, and discover tools to evaluate teachers preparedness for science instruction. With checklists, assessments, and reproducibles that you can share with teachers, parents, and other stakeholders, discover how to improve science instruction and sustain a strong science program."

      What Principals Need to Know about Teaching and Learning Science
    • UnCommon Learning

      • 235 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,9(52)Ohodnotit

      This book provides a process for schools to initiate sustainable change resulting in a transformation of the learning culture to one that works better in our digital age and resonates with our students.

      UnCommon Learning
    • Digital Leadership

      • 288 stránek
      • 11 hodin čtení
      3,9(49)Ohodnotit

      The future-forward framework in this book prepares leaders to harness the power of innovative ideas and digital strategies to create relevant, engaging, and intuitive school cultures.

      Digital Leadership
    • BrandED

      • 320 stránek
      • 12 hodin čtení

      Praise for BrandED Branding instead of being branded. Defining instead of being defined. Innovative educators must stand up for their ideas and actions instead of being judged and branded by external agencies using standardized measures.

      BrandED