Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Sticky marketing: Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky

Autoři

Více o knize

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."

Parametry

ISBN
9788072612352
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2011

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
93 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023