Více o knize
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Skladem máme celkem knihy Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (2017).
Nákup knihy
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing, Kolektiv, Daniel Jesenský
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 184 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kolektiv, Daniel Jesenský
- Vydavatel
- Grada
- Vydavatel
- 2017
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8027102529
- ISBN13
- 9788027102525
- Kategorie
- Česká próza, Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.