Knihobot

Jak zákazník vnímá značku

Více o knize

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.

Skladem máme celkem knihy Jak zákazník vnímá značku (2011).

Nákup knihy

Jak zákazník vnímá značku, Erik Du Plessis

  • Chybí přebal
  • Chybí přílohy
Jazyk
Rok vydání
2011
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
105 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit