Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
Skladem máme celkem knihy Jak zákazník vnímá značku (2011).
Nákup knihy
Jak zákazník vnímá značku, Erik Du Plessis
- Chybí přebal
- Chybí přílohy
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 105 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.