Knihobot

Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Hodnocení knihy

3,2(5)Ohodnotit

Více o knize

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Nákup knihy

Public relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy, Jacquie L. Etang

Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
59 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,2
Dobrá
5 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.