Knihobot

Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy

Parametry

  • 152 stránek
  • 6 hodin čtení

Více o knize

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Nákup knihy

Marketing a management: Pro střední a vyšší hotelové školy, Jaroslava Kynclová, Eva Karásková

  • Vpisky / razítka / podtrhávání
Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Poškozená
Cena
144 Kč

Doručení

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit