Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Parametry

Hodnocení knihy
4.3

Více o knize

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Nákup knihy

Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Miles Young, Vlastimil Juppa

Jazyk
Rok vydání
2018,
Stav knihy
Dobrá
Cena
122 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu