E-mail marketing : jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zbraň pro podnikání v 21. století OBJEVTE TAJEMSTVÍ, JAK JEN NEPOSÍLAT E-MAILY, ALE OPRAVDU DĚLAT E-MAIL MARKETING! „V dnešní době začíná využívat stále více úspěšných firem nízkonákladovou a zároveň vysoce efektivní podnikatelskou zbraň – e-mail marketing. Nejziskovější firmy světa by dnes nedokázaly úspěšně fungovat bez e-mail marketingu.” Zkušení odborníci v knize odhalují, jak využívat e-mail marketing a hromadnou e-mail komunikaci k hýčkání vašich zákazníků a podpoře vaši značky. V ČEM VÁM TATO KNÍŽKA POMŮŽE? Firmy dnes posílají e-mailem hromadné nabídky a doufají, že jim zvýší zisky: * Jak ale budovat pomocí e-mailu opravdový vztah a zvyšovat důvěru zákazníků? * Jak připravit a odeslat nabídku, která prodává? * Kde je hranice mezi spamem a e-mail marketingem? * Jak správně budovat databázi kontaktů? TATO KNIHA VÁS SEZNÁMÍ S PROBLEMATIKOU E-MAIL MARKETINGU, JAK HO VYUŽÍT A NA CO SI DÁT POZOR. PŘEDSTAVÍ VÁM TAKÉ TIPY A TRIKY PRO VAŠI DENNÍ PRAXI.
Skladem máme celkem knihy E-mail marketing : jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem (2010).
Nákup knihy
E-mail marketing : jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem, David Kirš, Mitchell Harper
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 63 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- E-mail marketing : jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem
- Jazyk
- česky
- Autoři
- David Kirš, Mitchell Harper
- Vydavatel
- [Computer Press]
- Rok vydání
- 2010
- ISBN10
- 8025132013
- ISBN13
- 9788025132012
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Zbraň pro podnikání v 21. století OBJEVTE TAJEMSTVÍ, JAK JEN NEPOSÍLAT E-MAILY, ALE OPRAVDU DĚLAT E-MAIL MARKETING! „V dnešní době začíná využívat stále více úspěšných firem nízkonákladovou a zároveň vysoce efektivní podnikatelskou zbraň – e-mail marketing. Nejziskovější firmy světa by dnes nedokázaly úspěšně fungovat bez e-mail marketingu.” Zkušení odborníci v knize odhalují, jak využívat e-mail marketing a hromadnou e-mail komunikaci k hýčkání vašich zákazníků a podpoře vaši značky. V ČEM VÁM TATO KNÍŽKA POMŮŽE? Firmy dnes posílají e-mailem hromadné nabídky a doufají, že jim zvýší zisky: * Jak ale budovat pomocí e-mailu opravdový vztah a zvyšovat důvěru zákazníků? * Jak připravit a odeslat nabídku, která prodává? * Kde je hranice mezi spamem a e-mail marketingem? * Jak správně budovat databázi kontaktů? TATO KNIHA VÁS SEZNÁMÍ S PROBLEMATIKOU E-MAIL MARKETINGU, JAK HO VYUŽÍT A NA CO SI DÁT POZOR. PŘEDSTAVÍ VÁM TAKÉ TIPY A TRIKY PRO VAŠI DENNÍ PRAXI.