Knihobot

Marketing při utváření podnikové strategie

Hodnocení knihy

4,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.

Nákup knihy

Marketing při utváření podnikové strategie, Karel Havlíček, Milan Kašík

Jazyk
Rok vydání
2015
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
79 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.