Více o knize
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
Skladem máme celkem knihy POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje (2009).
Nákup knihy
POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje, Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009,
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 94 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.