Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
Knihu momentálně nemáme skladem

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autoři

Více o knize

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Parametry

ISBN
9788087500330
Nakladatelství
VeRBuM (Zlín)

Kategorie

Varianta knihy

2013

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.