Knihobot

Jan Závodný Pospíšil

    Jan Závodný Pospíšil
    Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
    Mediální výchova
    Občanský a společenskovědní základ. Sociologie, média
    Mediální výchova - Cvičebnice
    Občanský a společenskovědní základ – sociologie, média
    • Mediální výchova - Cvičebnice

      • 88 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele. Jediná učebnice svého druhu v ČR!

      Mediální výchova - Cvičebnice
    • Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí vás s problematikou komunikačního procesu, médii jako takovými, mediálními celky a žurnalistickými žánry. Poměrně podrobně se tato část učebnice věnuje masmédiím a novým médiím, zejména pak těm, která jsou založena na internetových technologiích.

      Občanský a společenskovědní základ. Sociologie, média
    • Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

      Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality