Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/6

Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy jako východisko inkluzivní didaktiky

Autoři

Více o knize

Publikace se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Nově je zařazena kapitola pojednávající o výuce elementárního čtení a psaní. V souladu s cílem výzkumného záměru PdF MU Speciální vzdělávací potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu, jehož je součástí, je vyústění této práce soustředěno k procesu formování inkluzivní didaktiky v podmínkách běžné primární školy. K hlubší deskripci tohoto procesu měl přispět kvalitativní výzkum současného pojetí výuky elementárního čtení a psaní jako jednoho ze stěžejních předmětů primárního vzdělávání. Cílem tohoto výzkumu bylo induktivně vyložit aktuální situaci ve výuce čtení a psaní tak, jak jí rozumějí a prožívají sami učitelé elementaristé.

Parametry

ISBN
9788021063952
Nakladatelství
Masarykova univerzita

Kategorie

Vydání

2013, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.