Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Marketing Základy marketingu 2

Autoři

Více o knize

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Parametry

ISBN
9788074020018
Nakladatelství
Computer Media

Kategorie

Vydání

2008, kroužková

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.