Knihobot

Strategie modrého oceánu

Hodnocení knihy

4,2(75150)Ohodnotit

Více o knize

Ve snaze o udržitelný a ziskový růst se firmy často zapojují do neúprosného konkurenčního boje, snaží se získat tržní podíl a odlišit se od ostatních. Tento přístup však vede k "rudým oceánům", kde konkurenti zápasí o stále menší ziskový potenciál. Autoři zpochybňují tradiční předpoklady strategického úspěchu a tvrdí, že strategie zaměřené na přímou konkurenci jsou stále méně efektivní. Na základě rozsáhlého studia více než 150 strategických tahů v různých odvětvích ukazují, že úspěch firem zítřka spočívá v vytváření "modrých oceánů" – nových tržních prostorů, které nabízejí příležitosti pro růst. Tyto "hodnotové inovace" nejenže vyřazují konkurenty, ale také stimulují novou poptávku. Kniha přináší systematický přístup k minimalizaci vlivu konkurence a nabízí rámce a nástroje pro formulaci a realizaci strategií modrého oceánu. Druhé rozšířené vydání obsahuje nový úvod, dvě nové kapitoly a rozšíření stávajících informací, včetně sladění aktivit organizace pro udržitelnou strategii a obnovu modrých oceánů. Autoři, renomovaní profesoři na INSEAD, se umístili na druhém místě v seznamu největších myslitelů v oblasti managementu.

Nákup knihy

Strategie modrého oceánu, W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Jazyk
Rok vydání
2015
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

4,2
Velmi dobrá
75150 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.