Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.
Skladem máme celkem knihy Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti (2012).
Nákup knihy
Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti, Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 129 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Vydavatel
- Professional Publishing
- Rok vydání
- 2012
- ISBN10
- 807431071x
- ISBN13
- 9788074310713
- Kategorie
- Marketing a PR, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.