Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Public relations. Dějiny - teorie - praxe

Autoři

Hodnocení knihy
4.5

Více o knize

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Parametry

ISBN
9788024742298
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Varianta knihy

2013, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.